We Got Married 2

Am urmarit primul sezon al show-ului "We Got Married" si m-a apropiat si mai mult de KEntartainment si am aflat mai multe despre cultura si felul lor de a fi...si mai ales cum se comporta ei in viata reala.. Ok...chiar daca se aflau in fata camerei, nu jucau exact un rol oarecare...
Alex(Pasta), Kim Hyun Joong(Boys Over Flowers), Kangin(Superjunior, Romance Zero), Son Dam Bi(Dream), Marco, Hwangbo sunt cateva staruri care au jucat timp de cateva luni persoane casatorite... adica... aici s-au format cupluri de staruri care "s-au casatorit"...
Pentru primul sezon au iesit subtitrari...insa....pentru al doilea...nu sunt... De aceea, nu eram prea interesata de show.
Am inceput sa-l urmaresc odata cu aparitia cuplului Jung Yong Hwa(liderul trupei C.N.Blue, You're beautiful) & Seohyun(mezina trupei SNSD)..
dupa care am inceput sa urmaresc si cuplul Jokwon (liderul trupei 2AM) & Gain (mezina trupei Brown Eyed Girls), de care, sunt mult mai atrasa...Jokwon (joaca super bine!) recent este peste tot, el face parte deasemenea din staff-ul a mai multor emisiuni(Family Outing, Invincible Youth, ...) si aduce ceva nou lumei KPop...plus...canta foarte bine! si chiar este amuzant.
Iar ca cuplu, cei doi chiar te fac sa razi :D, el , desi este mai mic, este indraznet(foarte bine pentru noi! :P)...

No comments:

Post a Comment

 
©2009 Stuff..