East of Eden

Aseara am stat pana la 5 dimineatza si m-am uitat la East of Eden , si tot nu am terminat, mai am 10 serii..Mda....atatea emotzii am avut toata noaptea, am si plans....;)...Nu mai am spatiu pe calculator, si tot nu ma-ndur sa sterg unele serii pe care le-am vazut, si asta mai mult din cauza la cei doi : Lee Dong Chul&Gook Young Ran /Grace...
Sa-ncepem cu-nceputul:
..A fost o data ca niciodata 2 familii: una bogata- Shin si cealalta saraca - Lee..
Lee- lucra la o mina pentru Shin, era foarte recunoscut de ceilalti colegi- ca lider- care era si revoltator impotriva conducerii- adik Shin, si acesta din urma pentru ca sa "scape" de el a organizat un "accident", care i-a adus moartea lui Lee..Si era cum era, daca nu se intamplau toate astea in fata micului Lee(Dong Chol-5 ani)...De atunci- micul Lee si-a promis ca o sa traiasca pentru razbunare, cauza ce i-o transmite si fratiorului lui mai mic- Dong Wook- care are si asta o istorie in spatele sau- Dong Wook s-a nascut in aceeasi zi cu baietelul lui Shin- Myung Hun, care pana in seria a 37(undeva pe aici) nu stiau ca ei de fapt au fost schimbati la nastere de catre o asistenta ce vroia sa se razbune si ea pe Shin....adik fratele lui Dong Chul, care creste cu ura in sufletul sau pentru familia Shin defapt este fiul si mostenitorul acestuia- iar fiul ce s-a zbatut o viata intreaga sa gaseasca in el rautatea tatalui sau - l-a numit tata pe ucigasul tatalui sau--- ce soarta dura!!!!!(astia doi din urma si sunt cei doi ce se lupta de la inceput pentru dragostea lui kim ji Hyun(Han Ji Hye) despre care am amintit ieri).
M-am abatut un pic de la personajele principale(-pentru mine, deoarece filmul este depre razunare, deci povestile de dragoste sunt pe plan mai secundar) care se cunosc in Macao unde se si indragostesc...(Aici Dong Chul a ajuns nelegitim din cauza lui Shin)..El - sarac.Ea- mostenitoare a unei averi(iii), care are si un pretendent la inima sa- Mike.El o salveaza pe Ea si astfel ajunge sa lucreze pentru tatal Ei care il aduce inapoi in Coreea, dar....toate bune daca nu trebuiau sa se desparta- pentru ca o printesa si un slujitor nu pot fi impreuna...Urmeaza mai multe scene in care cei doi vor sa fie impreuna- impotriva tuturor,insa, Ea totusi este impusa sa se casatoreasca cu Mike...Mike moare peste un timp(avea si el probleme cu familia lui).Ea ramane insarcinata..(bineinteles- trebuia sa mai apara un obstacol in calea celor doi!!!!)...Ea reuseste sa-l faca independent pe El- cumva il santajeaza pe tatal sau sa il lase pe Dong Chul sa plece..
Raman prieteni....
Aici am ajuns eu---sper ca pana diseara sa termin seriile- si sper sa fie un happy-end pentru acestia...(love love love them!!!);)

No comments:

Post a Comment

 
©2009 Stuff..